OFFICE ASSISTENT
JE FUNCTIE:
- Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte planning en organisatie van het office en logistieke team;
- Je focus ligt op continue procesverbetering en het uitvoeren ervan;
- Je monitort en analyseert de dagelijkse cijfers;
- Je ondersteunt het marketing en office team en legt mee de prioriteiten vast;
- Je bent enthousiast, punctueel en commercieel in de communicatie met onze partners;
- Als allround medewerker ben je onmiddellijk inzetbaar en heb je van nature een positieve werkattitude.
JE PROFIEL:
- Je hebt een Bachelor denk- en werkniveau;
- Je hebt een sterk analytisch inzicht en denkt oplossingsgericht;
- Je bent flexibel, stressbestendig, spontaan, en een echte teamplayer!
- Je bent proactief, organisatorisch sterk en behoudt een helikopterview;
- Je spreekt en schrijft vloeiend in het Nederlands en Frans. Engels is een plus;
- Je hebt grondige kennis van MS Office en bent snel in het aanleren van nieuwe software;
- Affiniteit met schoonheids- en verzorgingsproducten is een extra troef.
WIJ BIEDEN JOU:
- Een brede, afwisselende en hands-on functie in een dynamische omgeving die initiatief waardeert en aanmoedigt;
- Een groeiende organisatie die gekend is voor een goede service en waarden als integriteit, ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel draagt;
- Een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen;
- Een voltijds contract van onbepaalde duur;
Wil jij deze uitdaging aangaan?
Bezorg ons snel je CV en motivatiebrief via karolien@simage.be.